Opetussuunnitelmat
Opintojaksokuvaus
K1329LI | Markkinoinnin psykologia 3 op | |
Osaamistavoitteet: |
Opiskelija tunnistaa ja ymmärtää markkinoinnin psykologiset vaikutusmekanismit. Opiskelija ymmärtää asemointistrategioiden sekä sanoma- ja mediastrategioiden merkityksen sekä on tietoinen mainonnan vaikutuksista, mainonnan suunnittelusta ja tutkimuksesta. |
|
Sisältö: |
Markkinoinnin psykologiset prosessit ja vaikutukset. Viraalimarkkinointi. Mainonnan suunnittelu ja tutkimus. |
|
Esitiedot: |
Markkinoinnin perusteet. |
|
Toteutustapa: |
3 op lähiopinnot |
|
Opiskelijan oppimistyö ja opetusmenetelmät (tuntimäärät ovat arvioita, joita tarkennetaan toteutussuunnitelmassa): |
32 h Ohjattu työskentely |
|
Harjoittelua: |
Ei harjoittelua. |
|
Arviointikriteerit: |
Arviointikriteerit tarkennetaan opintojaksokohtaisesti. |
|
Arviointimenetelmät: |
Oppimispäiväkirja, harjoitustyö |
|
Arviointiasteikko: |
Asteikko 0 - 5. |
|
Huomautukset: |
Ei huomautuksia. |
|
Muut suositeltavat opinnot: |
Ei suosituksia |
|
Opintojakson taso: |
amk-tutkinto |
|
Opintojakson tyyppi: |
Vaihtoehtoinen (Liiketoimintaosaamisen suuntautumisvaihtoehto) |
|
Opintovuosi: |
4. vuosi, syksy (Liiketoimintaosaamisen suuntautumisvaihtoehto) |
|
Opetuskieli: |
suomi |
|
Yhteyshenkilö: |
Lehtori Juha Väisänen |