Klassisen laulun tutkintokonsertteja Poijussa ke–to 4.–5.5.

Julkaistu: 29.4.2022 klo 15:22

Oamkin musiikkipedagogiopiskelijat esiintyvät klassisen laulun tutkintokonserteissaan keskiviikkona ja torstaina 4.–5.5. Poijussa. Laulajia säestää Outi Nissi, piano, ja kaikkiin konsertteihin on vapaa pääsy. Lämpimästi tervetuloa!

Keskiviikko 4.5.2022 klo 14.00

Tutkintokonsertti

Antti Mähönen, laulu

Outi Nissi, piano

 

Ohjelma:

1. In diesen heil’gen Hallen oopperasta ”Taikahuilu”

säv. Wolfgang Amadeus Mozart

2. Das Fischermädchen

säv. Franz Schubert – san. Heinrich Heine

3. Über allen Gipfeln ist Ruh

säv. Franz Liszt – san. Johann Wolfgang von Goethe

4. Zueignung

säv. Richard Strauss – san. Hermann von Gilm

5. Dopo tante e tante pene

säv. Benedetto Marcello

– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –

6. Mitä on silmäluomiesi takaa syntymässä

säv. ja san. Eino Juhani Rautavaara

7. Myrskylintu

säv. Oskar Merikanto – san. Kasimir Leino

8. Bortom berg och mörka vatten

säv. Gustaf Nordqvist – san. Hjalmar Gullberg

9. Paavon kalastajamonologi

oopperasta ”Viimeiset kiusaukset”

säv. Joonas Kokkonen

 

Torstai 5.5.2022 klo 14.00

Tutkintokonsertti

Emma Harju, laulu

Outi Nissi, piano

 

Torstai 5.5.2022 klo 15.00

Tutkintokonsertti

Anniina Simola, sopraano

Outi Nissi, piano

 

Ohjelma:

J. Sibelius (1865-1957): Flickan kom ifrån sin älsklings möte (Runeberg), Op. 37, No 5.

E. Grieg. (1843-1907): Zur Rosenzeit (Goethe), Op. 48, No 5.

T. Kuula (1883-1918): Kesäyö kirkkomaalla (Koskenniemi), Op. 6, No 1.

F. Cilea (1866-1950): Adrianan aaria ’Io son l’umile ancella’, oopperasta Adriana Lecouvreur

***

G.F. Händel (1685-1759): How beautiful are the feet, Messias -oratorio, HWV 56

V. Bellini (1801-1835): Dolente immagine di Fille mia (anon.)

J. Brahms (1833-1897): Von ewiger Liebe (Hoffmann von Fallersleben), Op. 43, No 1.

G. Puccini (1858-1924): Musettan aaria ’Quando m’en vo’, oopperasta La Boheme

X. Montsalvatge (1912-2002): Canción de cuna para dormir a un negrito (Valdés), 5 Canciones negras, No 4.