Ohjelman sisältö
Monipuolinen ja käytännönläheinen fDesign sisältää 10 lähikoulutuspäivää, kaksi päivää kuukaudessa. Kokonaisuuteen kuuluu lisäksi eri teemoihin liittyviä oppimistehtäviä, Polar Bear Pitching -tapahtumaan osallistuminen ja verkostoitumisseminaari. Yhteistyökumppanimme Aava & Bangin sekä Marketing People -verkoston järjestämät markkinoinnin teemapäivät, webinaarit ja verkkomateriaalit ovat myös käytettävissäsi.
Ohjelman teemoja ovat markkinoinnin kokonaisuuden johtaminen, markkinoinnin kilpailukeinot ja niiden hyödyntäminen, palvelumuotoilun mahdollisuudet ja työkalut, asiakasymmärrys, brändin rakentaminen, luovuus ja innovatiivisuus, digimarkkinoinnin eri mahdollisuudet sekä markkinoinnin trendit ja tulevaisuuden markkinointi.
fDesign Camp
fDesign-opintoihin liittyvä kaksipäiväinen Service Design Camp -osuus toteutetaan yhdessä bulgarialaisen kumppanimme, Fabrica 360°:n kanssa Oulussa. Fabrica 360°:n toimitusjohtaja Eleonora Carnasa vetää Campin yhdessä Oulun yliopiston markkinoinnin professori Satu Nätin kanssa pääosin englanniksi.
Yksilösparraus
Ohjelman aikana voit halutessasi saada kolme henkilökohtaista sparraustapaamista markkinointitoimenpiteittesi suunnitteluun. Sparraajana toimii KTT Sanna Oja Oulun ammattikorkeakoulusta. Sanna Oja on coach, tiimivalmentaja (TM) ja yrittäjä. Hän on kokenut yritysten kehittämisen sparraaja.
Polar Bear Pitching-tapahtuma
Polar Bear Pitching on maailmanlaajuisesti ainutlaatuinen kansainvälinen pitchaustapahtuma, jossa yritykset esittelevät liikeideoitaan avannosta käsin. Tutustumme Polar Bear Pitching -tapahtumaan yhdessä.
Marketing People -verkoston teemapäivät
Aava & Bangin Marketing People -verkosto järjestää tammikuusta alkaen Oulun alueella markkinoinnin teemapäiviä, joiden sisältö tarkentuu vuoden alussa. Yhteistyömme ansiosta voit valita sinulle sopivia lisäsisältöjä teemapäivistä, webinaareista sekä digitaalisista lähteistä. Teemoina ovat markkinoinnin ajankohtaiset asiat sekä markkinoinnin eri keinojen uusimmat tuulet.