Vähähiilisyys 01.09.2021 - 31.10.2024 Ruokaketju näkyväksi EMR
KäynnissäKotimainenArts and Culture2023-12-06 05:00:12
1709097148
Tavoitteet
Hankkeen välittömät tavoitteet ovat:
(1) Tuottajat oppivat vastuullisen imagon rakentumisen perusteet ja sisäistävät sen merkityksen
(2) Tuottajat oppivat viestinnän ja verkostoitumisen merkityksen yrityksen kilpailutekijänä
(3) Tuottajat oppivat selkeitä ja helposti arkiseen työhön istutettavia digitaalisia keinoja, joilla tuodaan esiin yrityksen vastuullista toimintaa eri kohderyhmille.
(4) Tuottajat oppivat näkemään säännöllisen viestinnän keskeisenä, luontevana osana yrityksen strategiaa ja vastuullista toimintaa.
Hankkeen päätoteuttaja on ProAgria, osatoteuttajat Oamk ja MTK. Oamkin vastuulla etätyökalut, niiden käyttö ja osa koulutuskokonaisuuksista, erityisesti tavoitteisiin 2 ja 3 liittyvät asiat.Hankkeen toteutus
TP1: Osallistujien rekrytointi ja tapahtumien markkinointi
TP2: Webinaarien, koulutusten ja työpajojen sisällön suunnittelu
TP3: Webinaarien, koulutusten ja työpajojen toteutus
TP4: Benchmarking opintomatkan suunnittelu ja toteutus
TP5: Hankkeen hallinnointi ja viestintäYhteyshenkilön sähköpostiosoite
Vastuullinen yksikkö
Hankkeen välillisenä päämääränä on mukana olevien alkutuottajien yritystoiminnan kehittäminen paremman viestintä- ja markkinointiosaamisen keinoin.
Hankkeen toimenpiteet työpaketeittain:
Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen.
Tietolähde: Thinking Portfolio