Opetussuunnitelmat

Opetussuunnitelma
Osaamisalueet
Arviointikehikko
Tietoa koulutuksesta

Opintojaksokuvaus


KL00CY15 Digitaalisen markkinoinnin perusteet (3 op)
Esitietovaatimukset Markkinoinnin perusteet (LTO1 ja LTO2)
Osaamistavoitteet Opiskelija ymmärtää digitaalisen markkinoinnin perusteet, käsitteet, menetelmät ja niiden hyödyntämisen markkinoinnin suunnittelussa. Opiskelija ymmärtää markkinoinnin digitalisoitumisen merkityksen ja digitaalisen markkinoinnin perusstrategiat.
Sisältö Digitaalisen markkinoinnin perustermistö, toimintaympäristö, erityispiirteet ja vaatimukset. Digitaalisen markkinoinnin kanavasuunnittelu. Johdatus sisältömarkkinointiin, sosiaaliseen mediaan, verkkomainontaan, hakukonemarkkinointiin, hakukoneoptimointiin ja analytiikkaan.
Suositeltavat muut opinnot Tarpeen mukaan opiskelija ja opintojen ohjaaja käyvät läpi muut suositeltavat opinnot HOPS-keskusteluissa.
Suoritustavat Ei käytössä
Toteutustavat Ei käytössä
Oppimateriaalit Ei käytössä
Kurssikirjallisuus Ei käytössä
Arviointiasteikko 0-5
Arviointikriteerit
Arviointikehikot Ei käytössä
Lisätietoja opiskelijoille Ei käytössä
Vastuuhenkilöt Ei käytössä
Linkit Ei käytössä

Toteutukset


Näytä menneet toteutukset
  • 06.01.2023 - 07.05.2023 (KL00CY15-3005 | LIK22KPM)
  • 30.10.2023 - 31.12.2023 (KL00CY15-3009 | LIK22SPM)
  • 11.03.2024 - 05.05.2024 (KL00CY15-3008 | LIK23KPM)
Tiedot haettu 29.3.2024 08:19:31